HELPLINE
…protože jsme tu pro Vás!
Vážený podnájemníku,

v případě, že máte jakékoli otázky týkající se Vaší jednotky, smlouvy či plateb nebo se setkáte s technickým problémem, je nezbytné tuto situaci ihned řešit.

Pro snadnou komunikaci a nahlášení technických problémů v
souladu se smlouvou prosíme o využití naší e-mailové adresy helpline@icb.as případně formuláře níže.

Rádi Vám poskytneme veškerou potřebnou asistenci, protože Vaše pohodlí je pro nás důležité.

Nemohu se dostat do své jednotky, potřebuji pomoc!
(ztráta klíče/karty, zabouchnuté dveře, nefunkční zámek)

Upozorňujeme, že v případě, že došlo k zavinění na straně nájemníka, je tato služba zpoplatněna.
Zpřístupnění jednotky v pracovní době: 1 000 Kč
Zpřístupnění jednotky mimo pracovní dobu (v čase 18:00 - 8:00, víkendy a svátky): 2 000 Kč
FAQ
Seznamte se prosím s nejčastějšími dotazy a odpověďmi.
Již zde můžete najít odpověď nebo řešení Vaší aktuální situace.
  • 1
    Převzal jsem si jednotku a našel jsem závady, které nebyly zaznamenány v protokolu o předání.
    V tomto případě prosím zašlete e-mail na helpline@icb.as s fotografiemi a seznamem závad, které jste zjistili, případně proveďte nahlášení prostřednictvím formuláře níže nejpozději však do 48 hodin od převzetí jednotky. Pozdější hlášení nebudou brány v potaz. Pokud tyto závady neovlivňují Váš běžný provoz konkrétního zařízení, spotřebiče nebo jednotky, budou zaznamenány pro budoucí reference. Pokud je oprava nebo výměna nezbytná, budeme Vás kontaktovat.
  • 2
    Něco jsem v jednotce rozbil nebo zničil.
    V případě, že nastane situace, kdy něco ve Vaší jednotce rozbijete, je důležité postupovat podle těchto kroků:

    1. Odhadněte rozsah poškození: nejdříve posuďte, jak vážné je poškození.
    2. Bezpečnost především: Ujistěte se, že nehrozí žádné nebezpečí, obzvláště pokud je poškození spojené s elektrickým připojením, vodou nebo plynem.
    3. Dokumentace poškození: vyfotografujte poškození pro další referenci. To může být užitečné pro komunikaci se správou nebo s pojišťovnou.
    4. Informujte správu areálu: Pokud se jedná o situaci, kdy poškození nelze vlastními silami opravit nebo nahradit, je nutné situaci co nejdříve nahlásit. V tomto případě použijte email helpline@icb.as pro komunikaci s příslušnými osobami, případně proveďte nahlášení prostřednictvím formuláře níže. Důležité je detailně popsat co se stalo, rozsah poškození a přiložit fotografie poškození.
    5. Komunikace a dohoda o řešení: Po nahlášení vyčkejte na odpověď a dále postupujte podle pokynů, které obdržíte. Může být potřeba domluvit opravu s odborníky nebo řešit situaci jiným způsobem.
  • 3
    Nejede mi internet.
    1. Kontrola zařízení a routeru: Nejprve zkontrolujte, zda je Váš router a zařízení zapnuté a správně připojené. Zkuste obě zařízení restartovat.
    2. Zeptejte se sousedů: Pokud restart nepomohl, obraťte se na své sousedy, abyste zjistili, zda mají stejný problém s internetem. To Vám může pomoci určit, zda se jedná o globální poruchu nebo problém pouze pro Vaši jednotku nebo zařízení.
    3. Kontaktujte nás: Pokud problém s internetem přetrvává, prosím kontaktujte nás pomocí formuláře níže, abychom Vám mohli pomoci vyřešit tento problém. Do formuláře je důležité přiložit fotografii štítku z Vašeho routeru.
  • 4
    Potřebuji asistenci s provedením oprav na jednotce.
    Rádi Vám s tím pomůžeme! Máme skvělý tým, který se postará o opravy a vylepšení Vaší jednotky. Cenu za tuto službu můžete najít v příloze smlouvy. Pro přesnější informace a plánování oprav nás kontaktujte, abychom mohli zahájit proces a zajistit, že Vaše bydlení bude v co nejlepším stavu.
  • 5
    Došla mi faktura a nevím o co jde?
    Každý měsíc jsou prováděny fyzické odečty měřidel na základě, kterých provádíme vyúčtování. V případě dojde-li u spotřeby měřených služeb, či spotřebovaných energií (elektřina, voda, případně plyn) za příslušný měsíc k překročení částky uvedené na první straně Vaší smlouvy, označené jako Limit spotřeby, budou podnájemci měřené služby či spotřebované energie v částce, ve které tuto částku překročí, řádně doúčtovány daňovým dokladem. Pokud Vám tedy byla doručena faktura, znamená to, že Váš limit spotřeby byl překročen. V případě, že je Vám faktura nejasná, zašlete prosím Vaše dotazy na e-mail helpline@icb.as případně nás kontaktuje prostřednictvím formuláře níže. Pro překontrolování faktury z naší strany je však v tomto případě velmi důležité zaslat fotografii daného měřiče za období, které si přejte zkontrolovat.
  • 6
    Domluvili jsme společně termín kontroly mé jednotky, nevím ale o co se jedná.
    Během plánované kontroly bytové jednotky dorazí náš pracovník ve smluvený čas. Přináší s sebou protokol o předání jednotky, který slouží jako referenční dokument. Během kontroly se sleduje, zda nájemník řádně pečuje o jednotku podle dohodnutých podmínek. Součástí kontroly jsou i fotografie jednotky, které slouží k vizuální dokumentaci. Dále se zaznamenávají aktuální hodnoty měřidel a další relevantní informace. Na konci kontroly se s nájemníkem podepíše záznam o provedené kontrole, který obsahuje zjištěné informace a výsledky kontroly. Tato pravidelná kontrola pomáhá udržovat kvalitu jednotky a zajistit soulad s dohodnutými podmínkami nájmu.
  • 7
    Nevím jak probíhá převzetí či předání bytu.
    V předem domluvený čas dorazí náš pracovník přímo k Vaší jednotce, a to buď k převzetí nebo k předání. Účast je nezbytná alespoň jednoho z nájemníků uvedených ve smlouvě, avšak v případě více nájemníků není nutné, aby se všichni zúčastnili. Celý proces bývá obvykle dokončen přibližně do hodiny.
    Pracovník má připravený protokol specifický pro danou jednotku, který obsahuje kompletní seznam všech položek. Postupně prochází položku po položce, pečlivě kontroluje její fyzickou přítomnost a funkčnost. Do protokolu jsou zaznamenány veškeré relevantní informace, včetně celkového stavu jednotky, počtu předaných nebo převzatých klíčů a aktuální stavy měřidel v okamžiku předání nebo převzetí. Tyto informace jsou důležité pro budoucí fakturaci a evidenci stavu jednotky. Na závěr se provádí dokumentace aktuálního stavu jednotky a měřidel pomocí fotografií.
    Náš pracovník se společně s nájemníkem přesouvají na kancelář, kde se předávací protokol doplní o pořízené fotografie, dojde k oboustrannému podpisu protokolu a předání či převzetí klíčů od jednotky. Tímto zajišťujeme důkladný a systematický proces předání či převzetí jednotky.
  • 8
    Nevím kdy mám zaplatit.
    Nájemné je nutné uhradit do 10. dne v měsíci na následující období; například do 10. ledna je splatné nájemné za únor. V případě, že obdržíte fakturu, termín splatnosti je vždy uveden na této faktuře.
    Prosíme o pečlivé dodržování stanovených termínů plateb, což nám pomáhá vyhnout se nežádoucím komplikacím. Vaše promptní a pravidelné platby jsou klíčové pro hladký průběh naší spolupráce.
  • 9
    Chci si s někým promluvit osobně.
    Pro osobní návštěvu naší kanceláře jsou k dispozici následující úřední hodiny:
    • Pondělí: 8:00 - 10:00 a 16:00 - 17:00
    • Středa: 8:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
    Prosíme o respektování těchto časů, abychom zajistili optimální dostupnost a efektivní obsluhu. Dodržováním těchto úředních hodin umožníte našim kolegyním věnovat se ostatním požadavkům v průběhu týdne. Děkujeme za vaši spolupráci a pochopení.
  • 10
    Nevím jak mám ušetřit na své jednotce.
    Pro tipy a nápady, jak efektivně ušetřit, navštivte naši stránku www.icbreality.cz/jak_usetrit. Zde najdete užitečné informace a inspiraci k úsporám ve Vašem každodenním životě.

Děkujeme, že jste věnovali čas na seznámení se s výše uvedenými informacemi, které jsme pro Vás pečlivě připravovali. Pokud máte nějaké další otázky či konkrétní požadavky nebo nám chcete sdělit své nápady na vylepšení, neváhejte nás kontaktovat. Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová a pomáhá nám neustále se zlepšovat.

Nahlásit problém na jednotce / zaslat můj dotaz.
Vybraný termín Vám bude ještě potvrzen telefonický nebo e-mailem.
Sem můžete nahrát fotografie

150 - Hasičský záchranný sbor

155 - Záchranná služba

158 - Policie ČR

112 - Jednotné evropské číslo tísňového volání

Společnost Icbreality s.r.o. zpracovává a uchovává Vaše osobní údaje v souladu

s právními předpisy, dále Vaše kontakty nedistribujeme.

Made on
Tilda